Ką daryti, kad pirkėjai rinktųsi jūsų elektroninę parduotuvę?
Norint, kad elektroninė parduotuvė išsiskirtų tarp konkurentų ir pritrauktų daugiau klientų, būtina atsižvelgti į keletą svarbių aspektų. Pirmiausia, klientų patrauklumas ir išlaikymas priklauso ne tik nuo prekių kainos ar internetinės svetainės populiarumo, bet ir nuo patogaus pristatymo, matomumo, socialinių tinklų integracijos, produktų kokybės, šiuolaikiškumo, slapukų naudojimo, svetainės patrauklumo bei patikimumo ir ekspertiškumo.
Patogus pristatymas yra vienas iš pagrindinių faktorių, lemiančių vartotojų pasirinkimą. „DPD Lietuva” atliktos apklausos duomenimis, vartotojus labiausiai motyvuoja galimybė rinktis iš kelių pristatymo variantų, greitas prekių gavimas (tą pačią ar kitą dieną) ir realiuoju laiku teikiama informacija apie prekių buvimo vietą bei galimybė keisti pristatymo laiką.
Reklama ir matomumas yra svarbūs elektroninės parduotuvės žinomumui didinti. Efektyvi reklama gali būti vykdoma naudojant „Google AdWords”, radiją, televiziją, reklaminius skydelius naujienų portaluose bei optimizuojant svetainę paieškos sistemoms (SEO).
Socialinių tinklų naudojimas ir bendradarbiavimas su įtakos turinčiais asmenimis gali padidinti el. parduotuvės matomumą ir patrauklumą. Galimybė mėgti ir dalintis informacija apie prekes socialiniuose tinkluose bei influencerių rekomendacijos gali padėti pritraukti naujus klientus.
Produktų kokybė ir šiuolaikiškumo išlaikymas taip pat yra labai svarbūs. Atsiliepimų ir pastabų iš pirkėjų sekimas, nepopuliarių prekių pašalinimas ir asortimento atnaujinimas pagal rinkos tendencijas padės išlaikyti klientų pasitenkinimą ir lojalumą.
Slapukų naudojimas leidžia personalizuoti vartotojų naršymo patirtį ir padidina produktų matomumą, skatindamas klientus grįžti ir įsigyti domimas prekes.
Patrauklus ir patogus internetinės svetainės dizainas, paprasta ir sklandi prekių paieška yra būtini, siekiant suteikti teigiamą apsipirkimo patirtį.
Galiausiai, patikimumo ir ekspertiškumo demonstravimas, greitas reagavimas į užklausas, aiškiai pateikiama kontaktinė informacija, detalūs aprašymai apie prekių pristatymą ir grąžinimą, bei nuolatinė komunikacija apie įmonės veiklą ir naudingų patarimų teikimas padidins klientų pasitikėjimą ir prisideda prie ilgalaikių santykių kūrimo.